biography--TATU






PROMUSIC


تو این بیوگرافی اعضای گروه جدا گونه مورد برسی قرار میگیرند و خوب گروه در بخش دیگر ، اینطوری ما با یه تیر 3 نشون زدیم … بیوگرفای لنا ، جولیا و خود گروه تتو در زیر

————————————————————————————————

بیوگرافی کلی گروه  tatu :

تتو(شنیدن) نام یک گروه موسیقی دونفرهٔ روسی است که در سال ۱۹۹۹ توسط ایوان شاپووالوف بنیان گذاشته‌شد. گروه از دو عضو اصلی لنا کاتینا و یولیا ولکوا شکل گرفته است.نام گروه انها خلاصه شدهٔ جملهٔ روسی Ta lyubit Tu می‌باشد که معنای این دختر آن دختر را دوست دارد است. پیش از این، کاتینا و ولکوا به عنوان یک زوج همجنس‌گرا معرفی می‌شدند، اما مستند سال ۲۰۰۳ آن‌ها، تشریح تتو، نشان داد که این موضوع تنها بخشی از تبلیغات گروه بوده است و این مطلب صحت ندارد. ولکوا در این رابطه گفت : او (مدیر برنامه) ما را به عنوان یک زوج لزبین معرفی کرد.ما میخواستم تا مردم ما را درک کنند و ما را مورد انتقاد قرار ندهند. در سال ۲۰۰۴، بعد از آن‌که آن‌ها از تهیه‌کننده‌شان جدا شدند وقفه‌ای در فعالیت‌های آن‌ها پیش آمد. در ۲۰۰۵، آلبوم‌های خطرناک و در حرکت و لایودی اینولیدی را منتشر کردند. در ۲۰۰۶، تتو یک آلبوم تلفیقی را عرضه کرد و سپس، ریسک قطع مذاکره با یونیورسال میوزیک را پذیرفت. سومین آلبوم استودیویی روسی آن‌ها با عنوان Upravleniye Otbrosami انتظار می‌رود که در آوریل ۲۰۰۸ عرضه شود، در حالی که سومین آلبوم استودیویی انگلیسی‌شان، مدیریت هرز، انتظار می‌رود که به عنوان موسیقی متن فیلم یافتن تتو عرضه شود.

موفقیت، شهرت و ستارگی : t.A.T.u به زودی تبدیل به موفق ترین گروه روسی تاریخ شد، با توجه به شاهکارهایی که از خود باقی گذاشت مانند، “All The Things She Said”، “Not Gonna Get Us” و “All About Us”. آنها همچنین در مسابقه ی موسیقی یورو ویژن ۲۰۰۳ شرکت کردند و با قطعات Ne Ver’, Ne Boysia مقام شوم را کسب کردند. در ۲۰۰۴ دخترها آشکار کردند رابطه ی لزبیان فقط یک تصور و ظاهر سازی بوده، و آنها تصمیم گرفتند از ایوان شاپوواف و جدا شوند. در ۲۰۰۷ لنا به همراه هم گروهیش یولا ولکوا در فیلم “تو و من” به همراه میشا بارتون (نقش اول) بازی کردند. فیلم توسط رولاند جاف کارگردانی شده بود و در “فستوال فیلم کن” ۲۰۰۸ ارائه شد.
۲۰۰۷- تاکنون : آلبوم تک نفره آینده: کاتینا شخصا اعلام کرد که t.A.T.u. یک وقفه بین آلبوم Vesyolye Ulybki و Waste Management خواهد داشت. او انتظار دارد که آلبوم تک نفره اش را در ۲۰۱۱ یا ۲۰۱۲ منتشر کند. کاتینا یک آهنگ برای آلبومش Lost In This Dance منتشر کرد. از آنجایی که سالها از انتشار یک تک آهنگ از او می گذشت، این قطعه به طور وسیعی به عنوان اولین تک آهنگ کاتینا مطرح شد. این هم گفته شد که از آنجایی که او اطلاعاتی در باره ی سایر لیبل ها ندارد آلبوم خود را توسط لیبل فعلی گروه یعنی T.A. Music منتشر خواهد کرد. او در مکانهای متفاوتی مثل لس آنجلس، نیو یورک و شهر خودش، موسکو به ضبط مشغول بوده است، البته بیشتر قطعات را در لس آنجلس ضبط کرده است. در سایت رسمی گروه این مسئله که لنا قرار است عهده دار یک مسیر تنها تحت مدیریت لیبل T.A. Music باشد نیز بیان شد. او کار با اعضای گروه t.A.T.u. را در میانه ی سال ۲۰۰۹ شروع کرد و انتظار می رود که آلبومش را در سال ۲۰۱۱ منتشر کند. کاتینا اولین نمایش تک نفره ی خود را در ۳۰ می در Troubadorلس آنجلس برگزار کرد. کاتینا در ۱۲ ژانویه در نمایش پرایدفست در میلواکی هم در بخش افتاحیه حضور داشت. در روز نمایشش در پرایدفست، کاتینا یک قطعه برای دانلود آزاد از آلبوم آینده اش به نام “Lost in this Dance” منتشر کرد. در ۱۷ ستامبر ۲۰۱۰ کاتینا در کلوب “۱۰۱۵ فولوم” در سان فرانسیسکو نمایش اجرا کرد. در ۳ فوریه کاتینا برنامه ریزی کرد تا اولین نمایش خود در ۲۰۱۱ را در مهمانی XLV در استادیم Cotton Bowl در دالاسِ تگزاس به همراه The Village People, Cazwell, Lady Bunny, DJ Hector Fonseca و DJ Enfernoبرگزار کند. به هر حال، کنسرت در ۳۱ ژانویه لغو شد چون تنها ۱۳ بلیت برای نمایش به فروش رفت. اخیرا او تک آهنگی به نام “Guardian Angel” را با گروه پست هاردکر کانادایی به نام “Abandon All Ships” ضبط کرد که در اولین آلبوم آنها Geeving، در ۲۰۱۰ قرار خواهد داشت.

 

————————————————————————————————

 

بیوگرافی لنا کاتین :

نام: اِلیِنا سرگیونا کاتینا (لنا کاتینا)
تاریخ تولد: اکتبر ۱۹۸۴
ملیت: مسکو، روسیه
سبک‏ها: پاپ، راک
ساز: پیانو
تحصیلات:
۱۹۹۹-۲۰۰۱:ابتدایی؛ دبیرستان مقدماتی
۱۹۹۲-۱۹۹۹:آموزش پیانو در مدرسه شبانه‌روزی موسیقی
۲۰۰۱ تا به امروز:دانشجوی دانشگاه مسکو در رشته روانشناسی
وب سایت رسمی:
www.lena-katina.com

لنا کاتینا به‌همراه یولیا ولکوا یکی از دو خواننده گروه مشهور موسیقی پاپ تتو است. او به عنوان یک دختر ۸ ساله وارد نمایش تجاری روسی شد، گروه مویسقی کودکان Avenue، و سپس در سال ۱۹۹۹ گروه Neposedi. کاتینا توسط ایوان شاپو والوف برای پروژه اش انتخاب شد که بعدها تبدیل به مشهور ترین گروه موسیقی روسی زمان شد. کاتینا در سراسر جهان مشهور شد به خاطر شاهکار هایی مانند “All The Things She Said “، “Not Gonna Get Us” و “All About Us”. در سال ۲۰۰۹ آشکار شد که کاتینا قصد دارد فهالیت تک نفره را دنبال کند.
زندگی شخصی: از زمان کودکی سرگرمی های او شامل ژیمناستیک، رقص باله، رقص روی یخ، شنا و اسب سواری بوده است. او یک پیانیست ماهر نیز می باشد و به مطالعه نیز علاقه دارد، مخصوصا کتابهای رمان. کاتینا در مصاحبه ی تلورینی TeleHit در۲۰۰۶ بیان کرد که وقتی جوانتر بوده به آثار هنرمندانی مثل Led Zeppelin، Deep Purple و Pink Floyd گوش می کرده.
سال‏های ابتدایی زندگی: متولد موسکو سال ۱۹۸۴، کاتینا بزرگترین بین سه فرزند است، و تنها دختر اینسا کاتینا و سرگی کاتین (یک آهنگساز مشهور موسیقی پاپ در روسیه) است. خواهر ناتنی کوچکترش کاتیا پدری متفاوت از او دارد و برادر ناتنی او ایوان هم مادر متفاوتی. او به صورت مذهبی بزرگ شد و جزء مسیحیان اورتدوکس روسی به می باشد. ورود به نمایش تجاری: در ۱۹۹۳ به گروه مشهور موسیقی کودکان روسیه Avenueملحق شد، جایی که مدت ۳ سال در آن خوانندگی کرد . در ۱۹۹۶ در ۱۲ سالگی برای ورود به گروه Neposedi (محبوب ترین و با اعتبار ترین گروه همخوانی کودکان) امتحان داد و بعد از این که گروه داوران را به خاطر کیفیت صدایش تحت تاثیر قرار داد انتخاب شد. او ۳ سال در Neposedi باقی ماند. در مدت حضورش در آنجا کاتینا با یولیا ولکوا کسی که در گروه خواننده بود ملاقات کرد. در ۱۹۹۹، دخترها دوباره با هم آشنا شدند اما این بار به عنوان گروه دو نفره‎ی t.A.T.u.
پیوستن به گروه: سازنده و مدیر t.A.T.u، ایوان شاپووالوف توضیح داد که ایده‎ی تشکیل گروه نشعت گرفته از شیدایی و هوس عمومی دختران مدرسه ای عاشق لزبین در بین مردان است. بعد از آزمایش ۴۰۰ دختر شاپووالوف لنا را با ۱۵ سال سن برای t.A.T.u. انتخاب کرد. با توجه به آماده سازی پروژه لنا فرصت ضبط دموهایی (به عنوان t.A.T.u.) را داشت، مانند “Belochka” و “Yugoslaviya”. یولیا ولکوای ۱۴ ساله کمی بعد از آن به پروژه پیوست، و در ۲۰۰۱، گروه در روسیه مشهور شد و بعد نیز در جهان. شاپووالوف با احساس رضایت از انتخاب هایش یولا و لنا را به t.A.T.u. ملحق کرد، اما قرارداد با شاپووالوف آنها را ملزم می داشت به ارائه‎ی تصویر یک لزبین. بعد از جدایی از شاپووالوف در ۲۰۰۴ آنها واضح و روشن بیان کردند که شاپووالوف این تصور را به وجود آورده و حتی به آنها گفته شده بود که در مصاحبه ها چه چیزی را بیان کنند.

————————————————————————————————

 

بیوگرافی جولیا :

نام: یولیا اولِگوونا ولکوا (جولیا ولکاوا)
تارخ تولد: ۲۰ فوریه ۱۹۸۵
ملیت: مسکو، روسیه
سبک‎ها:
پاپ راک
الکترانیکا
آلترنتیو راک
راک
آرامش‌بخش
دنس پاپ
الکترو-پاپ
ساز: پیانو،گیتار
تحصیلات:
۱۹۹۲-۱۹۹۶:دبیرستان
۱۹۹۳-۲۰۰۰:دبیرستان موسیقی (پیانو)
۱۹۹۶-۲۰۰۰:دبیرستان ارشد
۲۰۰۰ تا به امروز:مدرسه موسیقی مسکو؛ گرایش آواز
وب سایت رسمی:
www.juliavolkova.com/eng

ولکوا تنها فرزند خانواده است، در موسکو در خانواده ای با سطح متوسط رشد کرد. پدرش اولِگ ولکوا یک تاجر و مادرش لاریسا ولکوا آرایشگر می باشد. ولکوا در ۶ سالگی در مدرسه ی موسیقی ثبت نام کرد و شروع به یاد گیری نوازش پیانو کرد. وقتی ۹ ساله بود به گروه کر کودکان روسی،Neposedi پیوست، جایی که او بعدا خواننده گروه t.A.T.u.، لنا کاتینا را در آن ملاقات کرد. در ١١ سالگی به مدرسه ی استعدادهای موسیقی کودکان منتقل شد و سه سال بعد Neposediرا ترک کرد تا به تتو ملحق شود. او تاکید کرد که او را به خاطر بدرفتاری از آنجا اخراج کرده اند اما نمایندگان Neposedi این را تکذیب می کنند، با بیان این موضوع که او مانند سایر اعضا تنها در سن مشخص فارغ تحصیل شد. در فوریه ۲۰۰۳ بعد از دیده شدن ولکوا در کلینیک سقط جنین در موسکو گزارش شد که او یک سقط داشته است، این موضوع بعدها توسط ولکوا در مجموعه ی مستند آناتومی تتو در ۲۰۰۳ تایید شد. ولکوا در ماه می ۲۰۰۴ اعلام کرد که او از دوست پسر خیلی قدیمی خود، پاوِل سیدوروف حامله بوده که باعث مجادلاتی نیز شد زیرا که سیدوروف از قبل همسر و دختری داشته است. دختر یولیا، ویکتوریا پاو لونا ولکوا در ۲۳ ستامبر ۲۰۰۴ در مسکو به دنیا آمد. یولیا ارتباطش را با سیدوروف قطع کرد. بعد از جدایی ولکوا و سیدوروف شایعاتی پخش شد مبنی بر این این که قرار است یولیا با عضو سابق گروه Smash!! ولاد توپالوف ازدواج کند و یا او با رپر روسی تیماتی قرار می گذارد. بعد از آن ولکوا دوستی دراز مدتی با تاجری به نام پرویز یاسینوف داشت. مطبوعات اعلام کردند که ایندو ازدواج کردند و یویلا به خاطر او مسلمان شده، اما یولیا این را رد کرد. حدودا در ژانویه ۲۰۰۷ گزارش و تایید شد که یولیا دومین فرزندش را حامله است؛ اولین فرندش از یاسینوف. ولکوا پسرش سمیر را در ۲۷ دسامبر ۲۰۰۷ در مسکو به دنیا آورد. این زوج اعلام کردند که قرار بوده که در آینده با یکدیگر ازدواج کنند. در سال ۲۰١۰ ولکوا تایید کرد که او و یاسینوف به هم زده اند، اما این ادعا که او را از پسرش جدا کرده اند را رد کرد. در ۵ ژانویه ی ۲۰۰۸ تتو یک کنسرت را به دلیل مریضی ولکوا لغو کرد. سایت رسمی اطلاعات دقیقی در مورد مریضی او نداد. رسانه‎ها حدس زدند که او دچار افسردگی پس از زایمان شده، یا یک عمل جراحی پلاستیک برای تسحیل لب های خود داشته است، اما هیچ کدام از اینها تایید نشد. در ١۹ ژانویه یک وبلاگ از لنا نامه ای دریافت کرد که حال یولیا بهتر شده است و کمی بعد یولیا ظاهر شد و شروع به از سر گرفتن فعالیت های عادیش کرد. بسیاری از سایت های روسی اعلام کردند که یولیا تتو را ترک کرده و قصد دارد در مارس 2009 فعالیت تکی را آغاز کند. وبلاگ گروه خروج را تکذیب کرد اما اعلام کرد که هر دو آنها از این پس پروژه های تک نفره ای را خواهند داشت و تتو یک کار تمام وقت نخواهد بود. به هر حال، در اوایل ژانویه آن دو فیلمی را منتشر کردند و اعلام کردند که آنها همچنان با هم می باشند قرار است آهنگ های بیشتری را در ۲۰١۰ منتشر کنند. در مارس ۲۰١١ در یک مصاحبه در سایت رمانیایی Star-Gossip.com اعلام کرد که او و دوستش اسلام را پذیرفته اند.

————————————————————————————————

با اونکه خیلی جاها به گوش میرسه این گروه از هم پاشیده و دیگه با هم نیستن ، اما اینا رو باید رد کرد چون اونها فقط تمام وقت با هم نیستن و شروع کردن به ارائه کار های تک نفری و لی گروه هنوز پا برجا هست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در سه شنبه 3 / 2 / 1391برچسب:tatu,ساعت 22:50 توسط RING|



     طراحي كتابخانه مجازي